Уақытты тиімді пайдалануға мүмкіндік беретін 5 кеңес

308
фото ашық ақпарат көзінен алынды
фото ашық ақпарат көзінен алынды

Әр түрлі тапсырмалар мен жоспарлар өте көп, ал бір тәулік небәрі 24 сағатты құрайды. Сіз жұмыста да, отбасылық өмірде де нәтижелі болғыңыз келеді, бірақ сіздің тізіміңіздегі барлық істерді жасауға уақыт жетіспейді. Мұның бәрі сізге таныс па?

Уақыт жау емес, сіздің досыңыз екенін түсінуіңіз керек. Егер сізде мақсаттар мен мүмкіндіктер болса, сіз көп нәрсені жасай аласыз. Ең бастысы - өзіңізді және уақытыңызды дұрыс жоспарлау. Бұл тек жұмысқа ғана емес, өміріңіздің басқа аспектілеріне де қатысты. Өзіндік тәртіп - табыстың кілті болып табылады. Өз өмірін басқара алмайтын және тәртіпті бола алмайтын адам қалаған жетістікке жете алмайды.

Өзін-өзі ұйымдастыру дегеніміз не? Бұл сөзге көптеген синонимдер бар: тәртіп, өзін-өзі дамыту, өзін-өзі бақылау, мотивация және т.б. Әрине, барлық адамдар әртүрлі. Біреу өз уақытын тез және оңай ұйымдастыра алады, ал біреудің өмірін бақылау қиын. Бірақ іс жүзінде уақытты ешкім басқара алмайды. Бірақ сіз оны тиімді пайдалануды үйренесіз. Бұл сізге белгілі уақытты басқаруға көмектеседі. Бірақ уақытты басқару - бұл бір тұтас ғылым екенін түсіну керек. Осыған байланысты, үнемі қолданылуы керек әртүрлі техникалар мен әдістер бар.

  1. Біз сізге уақытты қалай үнемдеуге және нәтижелі болуға қатысты негізгі ұсыныстарды дайындадық. Бұл 5 әдет сізге өзіңіздің және өз уақыттыңызды дұрыс жоспарлауға көмектеседі.

    1. Күніңізді алдын-ала жоспарлаңыз.
    Жоспарыңыз болған кезде жаңа күнді бастау жеңілірек. Себебі барлық орындайтын міндеттеріңізбен бен ойларыңызды бәрі көз алдыңызда болады, сол себепті жоспарларыңызды, бірден орындауға мүмкіндік береді.

    2. Мақсаттарды анықтаңыз.
    Бұл жоспарлаудың негізгі құрамдас бөлігі болып табылады. Мақсат қою арқылы сіз нені қалайтыныңызды анық түсінетін боласыз.

    3. Не істеу керек екенін жазып алыңыз.
    Блокнотты, күнтізбені немесе басқа күнтізбелік желіні жоспарлау құралдарын пайдалануға болады. Бұл сізге жоспарды ұстануға және мақсатыңызға тезірек жетуге көмектеседі.

    4. Дедлайн
    Жұмыстың нақты орындалу мерзімдерін қойыңыз. Түсінікті мерзімдер тезірек жұмыс істеуге ынталандырады және кешіктіруді жеңуге көмектеседі.

    5. Қайта тексеру.
    Әрқашан бірдеңе жасағанда, барлық әрекеттеріңізді екі рет тексеріңіз, әйтпесе болашақта тағы да сол жұмысқа уақыт бөлуге тура келеді.

Табысты адамдар уақытты қалай жоспарлауды біледі. Бірақ олардың әр жетістігінің артында үлкен еңбек мен тер жатыр. Сіздің олардан қай жеріңіз кем?  Кейде жұмысқа немесе белгілі бір міндеттерге шоғырлану өте қиын. Бірақ сіз мақсатқа жетуге және ұйымшыл болуға көмектесетін күнделікті пайдалы әдеттерді дамытуыңыз керек. Егер сіз тапсырмаларды басқара алсаңыз, онда сіз әрекеттерді басқара аласыз, сондықтан уақытты да жоспарлай аласыз. Ақыр соңында, уақытты ұтымды пайдалану арқылы сіз өз өміріңізді басқара аласыз!

Пікірлер
Редакция таңдауы