Қазақстан бензин, дизель отыны және авиаотын бойынша әлі де айтарлықтай импортқа тәуелді болып шықты, деп хабарлайды «Адырна» ұлттық порталы, КазТАГ агенттігіне сілтеме жасап.
«Бензин бойынша - 10-15 пайызға дейін, дизель отыны бойынша - 20 пайызға дейін, авиаотын бойынша 40 пайызға дейін импортқа тәуелділік бар», - деп хабарлады сәрсенбіде бәсекелестікті қорғау және дамыту агенттігі ҚазТАГ редакциясының сұрауына жауап бере отырып.
2022 жылы мемлекет сұйытылған мұнай газын реттеу кезінде жанар-жағармай материалдарының бағасын реттеуді енгізді, ал 2023 жылы – көтерме сауда нарығына бақылау орнатылды.
Қазақстанның энергетика министрлігі мен бәсекелестікті қорғау агенттігі отын нарығында келесі шараларды қабылдады:
Қазақстанның бәсекелестікті қорғау агенттігі мәлімдегендей, мемлекет нарықта мұнай мен оның өнімдерін реттеу үшін келесі құралдарды қолданады:
- Ішкі нарыққа мұнай жеткізуді квоталау: Бұл шара отандық нарықты қорғау мақсатында жүзеге асырылады.
- Бөлшек және көтерме бағаларды бекіту: Бағаларды нарықтық индикаторларға байланыстырамай бекіту, яғни бұл бағалардың көрші елдермен салыстырғанда 20% -50% айырмашылығын білдіреді.
- Мұнай өнімдерін экспорттауға тыйым салу: Бұл шара ішкі нарықтағы тапшылықты болдырмау үшін енгізілген.