Соңғы 2 жылда еліміздегі блогерлер 5 есе көп ақша тапқан

2372
Adyrna.kz Telegram
Фото: ашық дереккөз
Фото: ашық дереккөз

Соңғы 2 жылда еліміздегі блогерлер 5 есе көп ақша тапқан, деп хабарлайды "Адырна" ұлттық порталы "inbusiness.kz"-ке сілтеме жасап.

Qamaladin Media компаниясының негізін қалаушы Абылайхан Камаладдиннің айтуынша, бүгінде компания 400 блогерді басқарады, дегенмен  инвестициялардың жетіспеуіне байланысты олар үшін құқықтары жоқ. Атап айтқанда, халықаралық брендтермен жұмыс істей отырып, жарнамалық интеграцияларды жүргізеді, блогерлер үшін салық төлейді, бухгалтерлік есептілікті жүргізеді. Компания алдағы 5 жылда тек Қазақстан мен ТМД елдерінде ғана емес, сондай-ақ әлеуметтік желілер онша дамымаған Орталық Азия елдерінде де 10 мың блогердің есімдеріне құқықтарды меңгеруді көздеп отыр.

Qamaladin Media жылдық айналымы 900 млн теңгені құрайды. Бес жыл ішінде компания ел экономикасына 4 миллион 111 мың доллар шетелдік капиталды тартты. Бұл жетістіктің соңы емес деп есептейді Абылайхан Камаладин.

"Пандемия басталғаннан бері соңғы екі жылда блогерлер 5 есе көп ақша таба бастады. Блогерлер мен кәсіби жұлдыздардың ең маңызды айырмашылығы-Кастинг директорлары немесе продюсерлері оларды таңдамайды, адамдар оларды таңдайды. Олар көрермендердің қолдауымен танымал болды. Егер олар мазмұны аса қызық емес көріністер қойса, онда олар әртүрлі өнімдерді – жарнамалық интеграцияларды, инфобизнесті жасай алады", – дейді сарапшы.

Оның айтуынша, соңғы екі жылда инфобизнес жақсы ақша айналымын алуда. Блогерлер қазақстандық футбол клубтарына қарағанда көп табыс тапқан. Мысалы, Дубай мен Түркістанда "зарядталған" қызыл жіптерді сату арқылы блогерлер 600-800 млн теңге табыс тауып үлгерген. Ең бастысы-шығармашылық идеяны дұрыс ұсыну және жаңашыл дүниелерді ойлап табу.

Алдағы уақытта Қазақстанда трендте техноблогерлер, травельблогерлер болмақ. Блогерлердің өздері туристерді тарта бастағанда жарнамаға ақша жұмсаудың қажеті болмайды.

Сарапшылар қазақстандық блогосфераның минусын көлеңкелі экономикада көреді. Блогерлер салық есептілігінде бәрін көрсете бермейді, бартерлік заттар көп. Мысалы, блогер пәтер сатып алды, ал Samsung компаниясы белгілі бір сомаға тегін жабдық береді және алты ай ішінде блогер өз өнімдерін жарнамалайды.

Камаладдиннің есептеуінше, 2021 жылы Қазақстандағы инфобизнес бойынша көлеңкелі айналым 10-15 млрд теңгені құраған.

Айта кету керек, блогосфера — бұл блогерлер ойыншықтар, косметика және басқа да өз брендтерін жасайтын жарнама алаңы.

 

 

 "Адырна" ұлттық порталы.

Пікірлер