Қазақстан Каспий теңізі арқылы мұнай тасымалдау үшін шетелден екі танкер алды

1167
Adyrna.kz Telegram

Ақтау портында Каспий теңізінде қазақстандық мұнайды тасымалдайтын «Тараз» және «Лива» екі танкерін салтанатты түрде қабылдау рәсімі өтті, деп хабарлайды "Адырна" ұлттық порталы. Бұл туралы «ҚазМұнайГаз» (ҚМГ) баспасөз қызметі мәлімдеді. 

Дедвейті 8 мың тонна болатын кемелер Абу-Даби порттары тобымен (ADP) ынтымақтастық аясында өткен жазда сатып алынды. Қазір олар «Caspian Integrated Maritime Solutions Ltd» бірлескен кәсіпорнының иелігінде, оның акционерлері «Қазтеңізкөлікфлоты» (ҚМГ еншілес кәсіпорны) және International Maritime Investments Ltd (ADP еншілес кәсіпорны) болып табылады.

Кемелер голландиялық Damen концернінің кеме жасау зауытында жасалған. Олардың ұзындығы – 140 м, ені – 16,7 м, тартылуы – 4,2 м, жылдамдығы – 10 түйін. Танкерлер барлық халықаралық қауіпсіздік стандарттарына және экологиялық талаптарға сәйкес келеді. Оларды 2023 жылдың желтоқсан айында пайдалануға беру жоспарлануда.

«Жаңа танкерлерді алу арқылы біз Транскаспий бағытын дамытуда маңызды қадам жасадық. Осы орайда мен стратегиялық серіктесіміз ADP-ке бірлескен жобаны сәтті жүзеге асырғаны үшін алғысымды білдіргім келеді. Жаңа танкерлер әлемдік логистикалық нарыққа өз қызметтерін ілгерілету бойынша ауқымды мақсаттары бар CIMS бірлескен кәсіпорнымыздың мұнай паркін кеңейтуге жол ашады», - деп атап өтті қабылдау рәсімінде «ҚазМұнайГаз» басшысы Мағзұм Мирзағалиев.

«Біз мүмкіндігінше кемелер санын көбейтеміз», - деді ADP төрағасы Мұхаммед Джума Әл Шамиси. «Біз капитандар мен инженерлер арасында тәжірибе алмасу тұрғысынан Қазақстанмен жұмыс істеуге ниеттіміз» деп қосты ол.

Қазіргі уақытта әр кеменің экипажы 13 адамнан тұрады. Мұндағы мамандар негізінен Қазақстаннан жұмыс істейді.

Соңғы 20 жылда Қазақстаннан мұнай тасымалдау КҚК (Каспий құбыр консорциумы) құбыры арқылы Ресейдің Новороссийск қаласына жеткізілді. Ол арқылы орта есеппен тәулігіне 1,3-1,4 млн баррель мұнай өткен. Бұл қазір қазақ мұнайының негізгі экспорттық жолы. Соңғы уақытқа дейін ол ақаусыз жұмыс істеді, бірақ соңғы бірнеше жылда жүйе әртүрлі сыртқы факторларға, соның ішінде 2021 жылдың тамызындағы мұнай төгілу апатына, ТПМ-нің зақымдалуына және акваторияны тексеруге байланысты сорғы шектеулеріне тап болды. Бір күн бұрын КҚК қатты дауылға байланысты Новороссийск маңындағы теңіз терминалынан мұнай тасымалдауды тоқтатты.

Бір жыл бұрын Қазақстан президенті Қасым-Жомарт Тоқаев мұнай жеткізілімдерін әртараптандыруға шақырды, ал 2023 жылдың наурызында Қазақстандық шикізатты Ақтау-Баку-Тбилиси-Джейхан бағыты бойынша Ресей Федерациясын айналып өтіп, жылдық көлемі 1,5 миллион тонна көлемінде тасымалдау басталды. Қазақстан мен Әзірбайжан мұнайды Ақтау-Баку теңіз жолы бойынша паритеттік негізде тасымалдайды. Жаңа танкерлер қазақстандық тараптың жылына 750 мың тонна мұнай тасымалдау жөніндегі міндеттемелерін толығымен өтейді деп күтілуде.

Пікірлер